Het hoge woord is eruit! Volgend jaar doen we mee met onze eerste verkiezingen: de gemeenteraadsverkiezingen van 2026. We doen in ieder geval mee in de gemeenten Harderwijk en Nunspeet. We willen zetels winnen en – waar mogelijk en passend – zelfs meebesturen. We geloven dat als we Nederland willen veranderen, we moeten beginnen op het laagste niveau. Als we onze gemeente kunnen veranderen, is dat het beste bewijs van dat we dat ook kunnen op grotere schaal.